niedziela, 3 lutego 2013

Różowo mi



O tej porze roku jakoś nie mogę się uwolnić od tego koloru. Co więcej, jestem w trakcie przedsięwzięcia, które uniemożliwi mi uwolnienie się od tego koloru również przez resztę roku. Mam różowy na tapecie - całkiem dosłownie. A w blogowych planach na ten tydzień mam:

+ INSPIRACJE - tym razem nie będziemy szukać daleko w świecie, zostaniemy na naszym krajowym podwórku.
+ W cyklu "zrób to sam" i "coś z niczego" małe rzemiosło, które, mam nadzieję, umili oczekiwanie na wiosnę nie tylko mnie.
+ Rzut oka w kierunku ogrodu.

Miłej niedzieli i reszty tygodnia!

8 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na Twoje inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne tupilanki ;)
    róż dodaje im animuszu :)
    ciekawa jestem tych rodzimych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam promować dobre polskie wzornictwo :)

      Usuń
  3. Ja wczoraj pozbyłam się choinki i moje myśli teraz krążą koło hiacyntów, tulipanów, żonkili...generalnie wiosny już mi się chce:)
    Z niecierpliwością czekam na Twoje inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jesteś bardzo wytrwała :). Ja pozbywam się choinki zaraz po Nowym Roku i, co widać, zaczynam myśleć o wiośnie :). Choć za oknem ciągle zimno i biało...

      Usuń
  4. piękna fotka ,taka wiosenna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety światło było słabe, ostatnio pogoda bardzo ponura. Ale w domu wręcz przeciwnie :)

      Usuń

Dziękuję za Twoje słowo.
Komentarze są moderowane ze względu na spam. Nie cenzuruję opinii.