środa, 27 lutego 2013

Wiosna w domu

Czekając na wiosnę prawdziwą, zafundowałam sobie jej namiastkę w domu. Mój parapetowy ogródek jest w pełni kwitnienia.





Znalazły się w nim też pierwsze sadzonki  (truskawka "Temptation") i zaszczepki pobrane z pelargonii.


W salonie znowu zmiany. Właściwie drobne, choć efekt bardzo rzuca się w oczy. Już na pewno ostatnie - w każdym razie na najbliższe pół roku ;). Dominuje mój ulubiony kolor - niebieski - w różnych odcieniach, wzbogacony drobnymi akcentami żółtego i fuksji.


Na ścianie znów znalazła się tapeta, która wisiała tu zeszłej wiosny. Tkanina, którą przedtem tu zawiesiłam, wprowadzała jednak zbyt duży nieporządek. Ale znalazłam dla niej inne zastosowanie. Wróciła na ścianę - tym razem oprawiona w ramkę jako obraz. Oprócz tego uszyłam z niej obrus i zasłonę.



Kolor, kolor i jeszcze raz kolor! Szare jest piękne, ale chwilowo nie mam na to ochoty.

Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z zamówionymi nasionami - w następnym wpisie będzie o sianiu i sadzeniu. I trochę zdjęć z lata.

Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Sianie i sadzenie czas zacząć, a ja wciąż zabrać się nie mogę. Pomóż! Liczę na post mobilizacyjny:) Nawet kolor jeszcze u mnie nie zagościł. Pozostaję więc w cieniu koloryzując się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, zdążysz na pewno. Ale oczywiście będę mobilizować :)

      Usuń

Dziękuję za Twoje słowo.
Komentarze są moderowane ze względu na spam. Nie cenzuruję opinii.