czwartek, 29 stycznia 2015

Kolory całkowicie naturalne

Zima w tym roku pojawia się u nas i znika. W tym tygodniu jest w natarciu, a kilka dni temu mogłam się cieszyć nie tylko grubą warstwą białego puchu, ale też cudownym, słonecznym i lekko mroźnym porankiem. A właściwie - mogliśmy, on cieszył się jeszcze bardziej niż ja. Jeśli więc tam, gdzie mieszkacie, zima nie rozpieszcza, zapraszam na spacer do mnie!

Zdjęcia dzięki uprzejmości Heliosa, który oczywiście towarzyszył mi na spacerze i wykazał (co prawda ograniczoną, ale jednak) wolę współpracy. Kolory całkowicie naturalne.





























11 komentarzy:

  1. Piękne:) I ta cudna psia mordeczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy zwróciłaś uwagę na śliczne białe rzęsy i różowy nos, który tak pięknie zgrał się z różowym poblaskiem na śniegu ;)

      Usuń
  2. Cudnie tam u Ciebie... U mnie płasko całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I to jest zima! nawet Zima! Lubie tak!
    Co za swiatlo!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne widoki, jasno słonecznie śnieżno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowo.
Komentarze są moderowane ze względu na spam. Nie cenzuruję opinii.