środa, 7 grudnia 2011

Ojej, wszędzie biało!

4 komentarze:

  1. U mnie też, nareszcie!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale macie fajnie! :)
    a u mnie wciąż szaro ;/
    przyślijcie troszkę śniegu do Wielkopolski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, śniegiem chętnie się podzielę, bo mieszkam przy drodze, którą gmina odśnieża tylko z dobrej woli, a nie z obowiązku ;). No i dzisiaj nie odśnieżyli, ale tylko 10 cm napadało i jakoś przejechałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje dzieciaczki biegały dzisiaj rano od okna do okna krzycząc ze szczęścia na widok padającego śniegu:-) Niestety radość trwała krótko, bo gdy wychodziliśmy do przedszkola wszystko stopniało...:-(
    Zerknęłam na Twoje lniane kwiatki - są prześliczne!!! A jak pięknie płatki zawijają się do wewnątrz/góry!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowo.
Komentarze są moderowane ze względu na spam. Nie cenzuruję opinii.