niedziela, 8 stycznia 2012

Po przerwie

Witam po przerwie świąteczno-noworocznej! Tak, nareszcie nadszedł, już nawet jakiś czas temu, długo oczekiwany 2012. Co nam przyniesie? Nie odważę się prognozować losów kraju i świata, ale mogę z dużą dozą prawdopodobieństwa przewidzieć, jakie tematy w tym roku zdominują mój blog.
Po pierwsze: remont. Właśnie zaczęłam wcielać w życie wizję mojego domu marzeń. Początkowy etap, realizowany głównie przy użyciu dużej ilości białej farby, jest mało fotogeniczny, więc na razie zdjęć z tych prac nie będzie. Zaczekam, aż pokoje zaczną przybierać swój docelowy wyraz. Po drugie: powrócą, i to już niedługo, tematy ogrodnicze. Na pewno nie jestem jedyną ogrodomaniaczką, która już snuje plany zasiewów i nasadzeń. Ile z tych planów uda mi się zrealizować pozostaje wielką niewiadomą, ale przecież wszystko zaczyna się od marzeń. A w przerwach pomiędzy jednym a drugim tematem na pewno nie zabraknie przeróżnych małych robótek.

A żeby ten wpis czymś ubarwić, oto kilka ujęć zimowej martwej natury.



4 komentarze:

  1. No to trzymam kciuki za remont :)
    oby przebiegł bezboleśnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Oj, przydadzą się te życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. A może by tak czasem do miasta wyskoczyć, do opery? Nie korci Cię? W przyszłym tygodniu grają Wesele Figara.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, a może by się tak podpisać? Może chociaż inicjałem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowo.
Komentarze są moderowane ze względu na spam. Nie cenzuruję opinii.