wtorek, 23 kwietnia 2013

Światowy Dzień Książki

Dziś Światowy Dzień Książki. Z tej okazji otwieram na blogu moją domową biblioteczkę. Co jakiś czas, mam nadzieję, że regularnie, powiedzmy - raz w miesiącu, zdejmę z mojej półki z książkami jedną z nich i o niej napiszę. To nie będą recenzje nowości wydawniczych, ani lista najważniejszych dzieł literackich. Nie będą to książki, o których się obecnie mówi, ani takie, które "trzeba koniecznie" albo "wypada".

Będą to swobodne opowieści o książkach, które lubię, i które z jakiegoś powodu zapadły mi w pamięć. Prawdopodobnie będzie tu sporo literatury popularnej, "do czytania", ale nie spodziewajcie się (rzecz jasna) książek o czterdziestoletnich kobietach z dwudziestoletnimi córkami, które porzucają dżunglę wielkiego miasta by osiąść w malowniczej wiejskiej scenerii i zacząć nowe życie. Żadnych tego typu historii ;)


Pierwsza książka z mojej półki już dziś wieczorem. Miłego dnia!


1 komentarz:

Dziękuję za Twoje słowo.
Komentarze są moderowane ze względu na spam. Nie cenzuruję opinii.