wtorek, 4 lutego 2014

ZŁÓŻ SOBIE W LUTYM: origami husky

Luty z pewnością upłynie mi pod znakiem psa. I to nie byle jakiego - ogromnego białego husky. Tak, od wczoraj mój Biały Wilk jest już ze mną. Zdjęć nadal nie mam, bo puszczony luzem po ogrodzie śmiga jak błyskawica, a na spacerze trzeba smycz trzymać mocno obiema rękami (i bardzo szybko przebierać nogami). Teraz akurat śpi sobie słodko w kojcu: zwinął się w kłębek jak kot i nakrył nos ogonem. Ja też padam z nóg - taki pies potrafi dać niezły wycisk. Oczywiście w dłuższej perspektywie - samo zdrowie, a początki, wiadomo, zawsze są trudne.

W chwili wytchnienia - składam husky'ego z papieru. Zupełnie jak moja psinka, wypisz, wymaluj.


  

Wyjątkowo tym razem nie przedstawiam instrukcji krok po kroku, jestem zbyt zmęczona. Odsyłam do diagramu Martina Jacksona, który jest również autorem tej figury: origami.island-three.net/husky.html. A tutaj znajdują się objaśnienia pomagające odczytać diagram. Miłego składania!



5 komentarzy:

  1. Świetny, i mam w domu kogoś, kto może się skusić na takie składanie:).
    Bardzo ciekawa jestem Twojego Białego Wilka (młody?), jak wiesz mam pod domem Podpalaną Wilczycę chowaną od małego (w tej chwili jest już moją równolatką). Duży pies to duże wyzwanie, ale też niezwykle fascynujące. Pewnie nie raz da Ci w kość. Uszy do góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pies ma dwa lata, więc przeliczając to na wiek ludzki jest już po dwudziestce (a ja myślałam, że to będzie nastolatek ;)). Jak na husky'ego jest może trochę zbyt duży, ale z charakteru jest typowym przedstawicielem swojej rasy - tzn. na pewno nie ma zamiłowania do posłuszeństwa, lubi uciekać (pierwszą ucieczkę zaliczył dziś rano, nieźle się wystraszyłam, na szczęście postanowił zawrzeć znajomość z kundelkami sąsiadów dwa domy dalej i tam go dogoniłam), jest oczywiście bardzo ruchliwy, tzn. zapewnia mi codziennie minimum 2 godz. szybkiego marszobiegu (a teren jest górzysty), oczywiście wolałby więcej. Bliżej przedstawię go na blogu, jak się już trochę oswoimy :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Lepszy Biały Wilk od "Wilka z Wall Street":)))

      Usuń
  2. Origami ma w sobie klasę i spokój:) Pozdrawiam i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowo.
Komentarze są moderowane ze względu na spam. Nie cenzuruję opinii.