sobota, 3 marca 2012

Kolekcja wiosna/lato 2012

Zastanawiam się, czy tylko ja mam problem ze znalezieniem ciekawych tkanin w sklepach? Niezależnie od tego, czy szukam wzorów klasycznych, romantycznych, nowoczesnych czy geometrycznych, bardzo rzadko widzę coś, co mi się podoba. A jeśli już zdarzy się, że wzór jest do zaakceptowania, to materiał nie taki - sztuczny, za cienki/za gruby, nieodpowiednia faktura itp. itd. Najczęściej piękne tkaniny oglądam z zazdrością na blogach.

W tej chwili marzy mi się coś w energetycznych, jasnych barwach, o geometrycznym wzorze. Kilka poduszek na fotele i kanapy, może obrus, żeby ożywić i złamać powagę ciemnobrązowego kompletu mebli w salonie.

A może by tak stworzyć własną kolekcję? Kilka pomysłów na szybko:
































To była linia wzorów geometrycznych. Dodam jeszcze trochę zgeometryzowanych motywów roślinnych.





























Nie jest to dokładnie to, o co mi chodziło, przydałoby się dopracować kolorystykę, ale w każdym razie krok w dobrym kierunku.
Teraz pozostaje mi tylko zainteresować moim pomysłem krajowy przemysł włókienniczy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowo.
Komentarze są moderowane ze względu na spam. Nie cenzuruję opinii.